Aggressioner


Lite bilder som David tog på Ella ikväll. Jag orkade faktiskt inte bråka med min beslutsångest och bara lägga in en av dem, haha. Var faktiskt några till egentligen men dessa var så söta!


Här är dagens drös med Elvis-bilder också. Märks det att jag är mammaledig och bara umgås med mina barn om dagarna? haha..



Elvis var riktigt stolt över att han fick steka köttbullarna! Jag stod bredvid honom hela tiden och höll koll så att han inte brände sig, förutom då jag tog dessa två bilder. Jag kände att det nog vore bra att nämna det för att förebygga eventuella aggressioner för att jag låter denna buspojke steka köttbullar alldeles "själv". Visserligen var det han som skötte stekningen men jag stod alldeles intill honom och berättade hur duktig han var. Ni skulle ha sett vad stolt han såg ut!


Idag har vi städat lite, varit utomhus och gått på en kort promenad. Ella har sovit mest hela dagen och hon var utan mat i 6,5 timme en gång. Snacka om skillnad från igår då hon låg vid bröstet en gång i timmen, det enda som tröstar vid magknip. Så ja, det är lite olika hur dagarna ser ut. Ena dagen gör jag inget annat än att amma och nästa så funderar jag på om jag ska väcka henne för att hon ska få i sig något, haha! Gotjejen. Det roliga är fortfarande att hur dagen än varit så är det som bortblåst då jag lägger henne för natten. Hon slocknar på en gång och sover bra med ett avbrott för mat, konstigt.


Ja just det ja.. Vi har ritat också..ovanligt?

Ett försök till att fixa ny design på bloggen ska nu påbörjas, vi får se hur det går!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, och tack för infon! Blir mer och mer sugen på en likadan utrustning som dig när jag ser de fantastiska bilderna på Elvis! :) Jätteskarpa, bra bilder! Och en jättesöt pojke :) Det är ju så härligt att fota barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback