Klyftpotatis och fläskfilé

Jag har precis klyftat potatis och kört in den i ugnen. David är ute och grillar lite fläskfilé så om en stund blir det middag, gött! Senare ikväll ska jag lägga in lite bilder och uppdatera riktigt. Jag hade ingen ork alls att lägga in några balbilder igår, efter en hel dag med folk överallt, haha. Jag blir så himla trött i skallen när det är jättemycket folk. Men ikväll blir det nog någon bild, även om inte jag tog så många.

Nu hoppas jag verkligen att Ella inte vaknar precis då vi ska äta. Visst kan hon äta samtidigt men det är mycket smidigare att ha två händer fria. Annars får väl David skära köttet i små bitar åt mig, haha. Hon ligger uHte i vagnen och sover just nu men när vi tar in henne så lär hon nog vakna och vara hungrig.

Måste kika på Talangfinalen ikväll också.

Skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback