Hon blev biten!

Morrn!
Elvis ropade vid sjurappet att han minsann inte alls ville sova något mer så det blev till att kliva upp då. Ella vaknade vid kvart i åtta hon också.

Jag har tagit mig en dusch så att folk ska slippa hålla för näsan när jag struttar förbi och David gör lika så just nu. Ett bad är det som gäller för Elvis också, lortig hela han tycker jag.

Elvis satt med Ella i knät för en stund sedan och pussade henne på munnen lite då och då. Sista gången gick han lite väl långt och bet henne så hon fick ett bitmärke i näsan och ett lite nedanför, den rackaren. De försvann dock på en gång (bitmärkena) så det var nog inte så hårt men rackarns vad rädd jag blev. Jag trodde att han tagit i för kung och fosterland jag. Usch, det gäller verkligen att hålla koll! Det där hände ju trots att jag satt och höll i Ella samtidigt som Elvis. Jag förstod dock inte att den långa pussen inte riktigt slutade i en puss. Var väl menat som en puss från början och slutade med ett nafs, hm! Det var ju tur att han bet "försiktigt" eller vad man säger.

Vid halvtvå ska vi befinna oss på Wåhlstedts för att fotografera till tidningen. Jag kom just på att det är lite synd att Elvis inte kan hålla Ella själv, isåfall hade ju jag och david kunnat skippa att vara med på bilden, haha!

Just i detta nu sitter jag och funderar på vad vi ska äta till lunch och vad som ska lagas till middag. Jag är riktigt sugen på fiskpinnar till lunch, så jäkla längesedan! Men till middag då? Vill äta något gött! Någon gryta kanske? Fast David kanske har tröttnat på mina grytor nu, haha!

Nej nu ska jag sluta sitta här och göra någon nytta istället. Busa med Elvis?



Fotograf: Eva Sturesson




Kommentarer
Postat av: Fredrika

Gud vad härligt att läsa & se att ni har det bra. Det är verkligen rogivande Kaisa, att läsa din blogg! Fortsätt som du gör! Och vad Ella och Elvis är söta, så lika! Kommer bli kul o se hur det utvecklas, om dom fortsätter att vara lika.. kramar!

Postat av: Liza

Nä men oj har du gått en liten Ella:) Va roligt. Har inte haft internet på några dagar därför har jag inte märkt nå. Ett stort Grattis till er och lycka till med lill tjejen! kram

2008-05-06 @ 23:03:07
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback