Bajsch...

Jag ska precis strutta upp och lägga mig. Känner inte alls för att sitta vid datorn alldeles för länge ikväll så jag tänkte att jag ska lägga mig tidigt istället.

Jag tog en massa bilder på Elvis idag, som vanligt, men jag orkar inte lägga in dem nu. En bild la jag dock in i inlägget under detta. De andra får dyka upp imorgon istället.

Elvis bajsade förresten på pottan idag. Jag såg att han skulle till att bajsa så jag slängde av honom blöjan och satte honom på pottan, haha. Han råkade ju kissa på pottan en gång när han var 16 månader men jag tror inte att han förstod riktigt ändå så det var ju bra att han bajsade där idag. När jag visade honom bajset efteråt så drog han ned näven och tog upp "korven", USCH!
- Bajsch.. som Elvis säger.

Imorgon ska vi till Bollnäs och titta på min bror som ska på balen. Det blir nog lite bilder då också så jag får allt ta och uppdatera imorgonkväll, haha!


Nu ska jag byta blöja på Ella och lägga henne (och mig själv).
Godnatt!

Okej då.. En bild (kunde inte hålla mig)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback