Vi och tuppen!

Uppe med tuppen (David) och han drog iväg till jobbet för en stund sedan för att arbeta lite. Om en timme ska Elvis vara påklädd och stå i hallen i väntan på Anneli, dagmamman, som ska hämta honom. De ska vara i lokalen i västansjö idag alla dagmammor i Hällbo så då hämtar hon Elvis här. Till och med lämnar honom när de åker hemåt igen vid kvart i fyra! Skönt, faktiskt.

Det är något hemskt och vitt som ramlar ned från himlen och jag funderar starkt på om någon glömt att sätta i proppen där uppe, för det ska väl inte ramla ned sådant strunt nu när jag vill ha vår?

Jag förstår faktiskt inte hur det kan vara påsk denna vecka? Det är ju för tusan mars... MARS! Det ska ju vara april för att det ska kännas som påsk, tycker jag iallafall. Vi ska till Mora, till min syster och familj, för att käka påskmiddag och greja på fredag och det blir ju mysigt!

Nu ska jag packa Elvis ryggsäck med lite blöjor och sådant som behövs.

Godmorgon gott folk!


Tuppen
95949-2739

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback