Tre bitar

Nu är vi hemma efter en kväll hos mina föräldrar. Vi firade min kära mor och presenten verkade vara uppskattad, roligt! Vi köpte en väska till hennes laptop. Smörgåstårtan var riktigt god också. Elvis åt tre bitar, haha!

Jag hinner tyvärr inte lägga in några bilder (tog inte många heller tyvärr) men det blir imorgon istället. Antagligen bilder på Elvis som påskkärring också, haha! Om jag lyckas ta någon bild när jag hämtar honom från dagmamman.

Jag ska iväg till barnmorskan imorgon också så jag lämnar Elvis hos dagmamman vid åtta och hoppar på bussen vid halvnio till Bollnäs.

Min röst är helt opålitlig just nu och jag låter som en... ja jag vet inte vad! Hes som bara den.

Nej nu ska jag göra som David - gå och lägga mig! Sängen måste ju få jobba lite den också.

Godnatt gott folk och dröm om något bra! Gör inte som jag och dröm om en 4000kronors telefonräkning, haha! Hualigen!


Grattiskortet till mamma!

image2746

Grattiskortet till Pelle (Davids pappa)

image2747

Gjorde dessa lite snabbt samma dag som de fyllde så de är ju inte värsta avancerade direkt men blev ju bra ändå! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback