Tacksam!

Godkväll gott folk!
För att inte verka otacksam så måste jag faktiskt börja detta inlägg med att tacka för alla kommentarer om min nya hårfärg, vad snälla ni är! Tack!! Så skönt att folk faktiskt svarar när man frågar något. Trivs än så länge riktigt bra med hårfärgen.

Elvis sussar sött i sin säng och jag själv har precis slagit mig ned i ena fotöljen. David sitter i en annan fotölj här i vardagsrummet med ögonen riktade mot televisionen.

Imorse tog jag en uppfriskande promenad till dagmamman med Elvis. Solen sken och det var riktigt skönt utomhus. Vad hände med vädret efter det? Någon slags schizofreni skulle jag gissa på. Först sol och sedan snö, hagel, snö, sol, mulet, snö. Det var ju en jäkla tur att det var skönt när jag var ute på iallafall. När jag sedan hämtade Elvis lyckades jag även då pricka in då det var uppehåll från snöeri, som tur var.

Ikväll gjorde jag en kasslersås/gryta som faktiskt blev lyckad om jag ska lita på David.

Grannfejden har ganska precis börjat och det är det som underhåller ikväll samtidigt som jag dippar lite gurka och morot, gött! Jag ska titta på det nu så kanske jag kan uppdatera med ett nytt inlägg lite senare.


Elvis var lite trött igår efter att han ätit lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback