sympatikrypa

Fredagkväll och så ska det låta har underhållit oss ikväll.

Dagmamman skulle haft åtta barn idag men det var bara två som var friska (+ hennes dotter). Alla var hemma för hosta och feber. Så hon hade bara Morgan (En kille som är tre månader yngre än Elvis och brukar vara hos en annan dagmamma annars) och Elvis. Vår lillkis hade tydligen sympatikrypit med honom, haha! Han går inte riktigt än och Elvis ville väl göra lika han också.  Att försöka lyfta honom i huvudet var något som han försökte med också, haha!


David ringde mig precis innan jag skulle iväg på lektion och berättade att han skulle sluta vid två eftersom han jobbat in lite i veckan. Det tyckte jag lät jättebra eftersom han då kunde plocka upp mig på vägen och vi kunde hämta Elvis tillsammans. Jag slapp alltså att åka buss!


Efter det har vi bara varit hemma. Fått i oss både tacos och glass! Elvis somnade i sin säng ikväll också, riktigt skönt att han är "sig själv" igen för han somnar mycket fortare i sin säng.


Davids syster Moa var med när vi hämtade Elvis och han tog upp någon sten som han räckte till Moa samtidigt som han sa
-Håll i!
 och hon frågade då om hon skulle hålla i den.
- Ja...sa han då.

haha sötnos. Varje dag dyker det ut nya ord ur hans lilla mun. Och han förstår ju så mycket mer än man tror.  Frågar jag honom om han kan hämta en blöja så går han och gör det. Imorse frågade jag om han kunde ställa skorna i hallen och då gick han till hallen med dem. Han vet vad det mesta är och det är så roligt att se.


95949-2528

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur gammal är Elvis nu?

Postat av: Camilla

Har du msn? Vore trevligt att prata lite om du har tid. Ja han fyllde nyss. Den 26e feb. Tiden går så fort.

2008-03-07 @ 22:52:03
URL: http://annacamilla.blogg.se
Postat av: Camilla

[email protected] är min msn iaf om du har tid :p

2008-03-07 @ 22:52:44
URL: http://annacamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback