Namnförslag

Elvis sussar sött i sin säng och jag sitter i rena rama bastun till vardagsrum. David eldar på som bara den och jag sitter alldeles framför kaminen, idiotiskt! Vi försöker göra slut på de pellets som ligger i eftersom de är 8mm och kaminen har krånglat lite med dem. Så nu har det eldats konstant sedan kl 15 eller så, hualigen! 6 mm åker det i den sedan och då ska den förhoppningsvis fungera finfint igen. Annars kör vi kaminen på termostat och den kör igång av sig själv när det behövs, lämpligt. Usch  vad det hettar i mitt ansikte, kanske borde jag flytta på mig? Sist jag tittade på termometern var det 23,5 grader och jag sitter ju precis rakt framför kaminen och värmen sprutar rakt på mig. Någon som vill övertala David att stänga av kaminen?


Så ska det låta är det på televisionen och det är lika underhållande som vanligt! Synd att det inte är något intressant att kika på efter dess slut bara.

Sitter och funderar lite på namnförslag till bäbisen i magen. Ett tjejnamn har vi som vi har haft hela tiden och pojknamn har vi äntligen lyckats komma på ett förslag till iallafall. Skulle kännas bra om vi hade några namn att välja på eftersom det inte är alls säkert barnet passar att heta det man har som förslag, om man bara har ett. Jag vill verkligen inte sitta där och ha en 3 veckors bäbis utan namn, haha!

De förslag vi hade på Elvis var Cornelia, Elvis och Anton. Cornelia var ju bara att utesluta på en gång, haha! Och det var absolut ingen Anton som kikade ut, det var en Elvis! Vi har inget av dessa namn som förslag på Elvis syskon eftersom det känns som att de var "ämnade" för honom. Alltså att det var den graviditetens namnförslag. Vi vill ha andra namnförslag till denna bäbis.

Nu ska jag försöka tänka lite i denna värmen och fortsätta med tv-tittandet!


95949-2628

Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår att ni vill ha namn förslag, men ni har ju en liten stund att tänka ut det iallafall, jag har ju BF datum idag, och har inte ett enda namnförslag, men man kommer troligen på något när man ser på bebisen, kanske :)

Postat av: Lina

Skönt med värme, vi brukar ha runt 25, 26 grader vi :P

2008-03-15 @ 09:31:43
URL: http://dahl0f.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback