Kusin Noah!

Idag var vi hem till mina föräldrar för att hälsa på. Elvis kusin Noah är ju där i helgen eftersom hans föräldrar (syster och fästman) for till Stockholm idag för att mysa lite tills imorgon! Roligt att träffa sötnosen! Elvis kusiner Ängla och Julia kom också dit med sina föräldrar (min syster och hennes man). Till och med min mormor, Elvis gammelmormor dök upp så det var fullt hus i fågelholken idag, haha!





Ja just ja, min långhåriga karl var också med ju!




Vid tre-tiden for vi till Davids föräldrar i Flugbo för att fira Elvis farfar som fyllde år i torsdags.
Fullt hus även där, trevligt!







95949-2727
Vadå får jag inte låna datorn?


Har kollat på melodifestivalen ikväll och det slutade precis. Jag tyckte att det var jättesvårt för det var många låtar som var bra. Så länge Christer Sjögren inte vann så tyckte jag att det var lugnt, haha! Hade han vunnit så hade jag totalvägrat att titta på Eurovision song contest, helt seriöst! Tror banne mig att jag faktiskt gillade alla låtar förutom I love europe då, haha.

Idag har jag mått väldigt konstigt. Fått attacker med andnöd (kändes som det trots att jag fick luft) flera gånger och kändes ungefär som om jag hade hjärtklappning, trots att jag inte hade det. Svårt att beskriva men konstigt var det iallafall. Jag insåg att jag inte ätit järntabletter på en vecka eller två så jag tyckte att det var bäst att göra det ikväll. Kanske var det därför jag mådde konstigt idag.

Nej, nu blir det annat! Natti gott folk!


Kommentarer
Postat av: Lina

Skojjar du, den var hemsk. Men så fick han ju nästan inga poäng heller :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback