Fly me to the moon!


Fly me to the moon!
Tog en bild på månen idag och beskar den så man fick en närmare bild!


Idag var vi, som jag tidigare skrev, en snabb vända till Bollnäs. Efter det gjorde vi mest ingenting och det var väl ganska skönt det med. Lite senare på eftermiddagen slängde vi på oss ytterkläderna för att vara ute en stund i friska luften. Elvis blev överlycklig som vanligt och tackade absolut inte nej till lite utelek! Davids föräldrar kom förbi en snabbis också eftersom han skulle visa hans far något som hade med vedspisen i uthuset att göra.

Vi tände en lite brasa i eldkorgen och Elvis visade vad han lärt sig. Han blåste så det blev lite liv i elden, haha!

Imorgon är det exakt två år sedan David blev inlagd på sjukhus och slutade med en hjärtoperation. Han fick en infektion i hjärtklaffen och därför bytte de ut den till en mekanisk. Så han tickar på (det låter faktiskt som en klocka) med den och den 10e april har det gått två år sedan operationen. Usch, en hemskt tid! Jag var gravid och David låg på sjukhus i flera veckor. De hade ju ingen aning om vad det var från början och funderade först på om det var leukemi men det var ju "bara" ett hjärtfel.  Hade han väntat en vecka med att åka in till hälsocentralen hade han antagligen inte funnits här idag, hemsk tanke! Det gick som tur var bra och han är världens bästa pappa och sambo/fästman!



Bilder på grabbarna grus!




Jag tänker återigen be er att hjälpa mig. Ska jag fortsätta att försöka bli blond (haha) eller ska jag färga håret till någon annan färg? T.ex nära min naturliga hårfärg (ljusbrunt?) eller någon annan slags brun? Svart igen? Svåååårt! Behöver lite tips och trix! Jag skulle aldrig kunna bestämma något själv, haha! Är dags att bleka utväxten iallafall så måste bestämma mig innan jag slösar pengar på det om jag nu ska färga det till något mörkare.

Help, plz?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag röstar för en mörkare färg :) Kanske en mörkbrun färg, näst intill svart?

Postat av: Fredrika

Jag röstar på ... blond, så klart.. Men jag tycker du ska klippa en frisyr, mycket uppklippt på sidorna och ytterhåret bak och behålla längden, och så massa blonda nyanser.. :) fan vad snyggt! du skulle passa i det. Mysig bild på månen också, sånt faschineras jag av. Läskigt det där med David.. tur att han verkar må bra?! sköt om er!

2008-03-17 @ 13:49:13
Postat av: Amanda.

Håller med Fredrika, blonda nyanser och uppklippt. Det skulle vara fint på dig :)

2008-03-18 @ 12:12:49
Postat av: Frida

Nu ska jag göra det svår för dj. Jag röstar för mörkbrunt:)

2008-03-18 @ 12:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback