Du blir bara större och större

Godkväll! Det är tur att jag bara behöver skriva här i bloggen för min röst är inte att lita på idag. Ena stunden fungerar den prima men i nästa så sviker den totalt, snacka om opålitlig! Samtidigt som jag är hes ibland har jag även lite ont i halsen men man vet aldrig med mig, jag kan få lite ont ibland men det är över dagen efter. Jag antar att immunförsvaret oftast brukar vinna fighten! Vi får se hur matchen slutar denna gång.

Imorse fick jag inviga syskonvagnen eftersom David råkade brumma iväg med den vanliga till jobbet. Det vräkte ned snö och jag var dyngsur redan då jag kommit till dagmamman. Jag lämnade vagnen hos henne idag och sprang direkt till bussen som skulle ta mig till Bollnäs och religionslektionen. Ett toalettbesök innan jag skulle träffa läraren var bra eftersom jag hade lite smink utsmetat och det är ju inte roligt att sitta så utan att veta om det, haha!

- Du blir bara större och större varje gång man träffar dig!
Fick jag som kommentar idag av en kille i religionsklassen, haha! Och ja, det är nog bara som gravid man accepterar en sådan kommentar, haha! Och det är väl tur att jag är gravid.. Jobbigt om man hade fått en sådan kommentar annars, haha!

Sprang runt lite på stadens torg för att handla present till
min kära mor som fyller år imorgon. Var även till till biggans där Jan jobbar för att fördriva tiden lite. Tjugo över två var det dags att hoppa på bussen igen för att fara hem till Hällbo igen. Jag hämtade Elvis och sedan väntade vi på att Pappa David skulle komma så vi kunde fara till Bollnäs igen. Han skulle träna och sedan var vi bjudna på mat hos mina föräldrar. Riktigt gott, tack och bock!


Elvis och min konversation idag på väg till dagmamman..

E: Mammaaa..?
Jag: Jaa?
E: Mamma......
Jag: Jaa?
E: Mammaa?
Jag: Mmm....??

Haha rolig min lillegrabb! Han brukar ju inte åka framåtvänd annars heller så han kollade bara så att jag hängde med antar jag. Och det där var den korta versionen! Han var inte ledsen eller så utan sa det glatt.


Snö är gott?
95949-2742

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback