Dryga reklamer

- Kostar kakorna fäm kroner?

Jisses vad jag är less på den reklamen nu..



Jag kom just in från en väldigt uppfriskande och kort promenad till dagmamman. Det är så himla skönt att få den där promenaden och just då känns det jäkligt skönt att inte ha körkort. Jag tvivlar på att jag skulle gå dit om jag hade bil, körkort och vågade köra, haha! Det är ju inte långt alls, för mig tar det ca 7-10 minuter att ta mig till dagmamman så för andra tar det nog bara fem minuter. Men en kortispromenad på sammanlagt 20 minuter är ju bättre än ingenting och INNAN frukost.


Nördig som jag är tänkte jag kika på våra bästa år nu och sedan sätta igång med pluggningen fram tills David slutar vid tvåtiden. Han ramlar nog in här vid halvtre. Då hämtar vi Elvis och sedan får vi se hur dagen artar sig!


Ha en bra dag hörrni!

95949-2731

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha visst är de den där hon tar alla kakorna för barnen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback