Slut på luft

Starten på den här dagen kunde nog ha varit lite bättre, faktiskt.

Allt började med att vi sov över. Vi vaknade kvart i nio och Elvis skulle ju vara hos dagmamman vid nio, attans. Vi skyndade oss och skulle precis gå iväg då jag upptäckte att det var helt punka på syskonvagnen. Jag bestämde mig därför för att ta den andra vagnen och låta Ella sitta i bärselen. Grejen var väl att det var slut på luft i ena däcket där också men pumpen passade inte så det fick gå ändå, det gick bättre än med den andra vagnen. Vid tio var vi framme och lämnade Elvis. När jag bara hunnit gå en bit på hemvägen så upptäcker jag att Elvis keps ligger i vagnen så det var bara att vända på en gång, haha!

Nu hoppas jag att resten av dagen inte blir lika stressig som morgonen.


Ella sover sött i babysittern och jag ska göra i ordning lite lunch till mig själv.
Det blir nog ingen middagssovning för min del idag men det gör inte så mycket eftersom vi vaknade sent. Kanske hinner jag med lite städning? Det behöver plockas lite överallt. Vid tio i ett tänkte jag vara nördig och titta på våra bästa år (jag är faktiskt mammaledig och då fastnar man i vilka serier som helst!).

Kommentarer
Postat av: Linda

Våra Bästa År är skoj att kika på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback