massageutbildning?



Vet ni vad? Det finns två yrken som jag kan tänka mig;
- Massör/massageterapeut
- Fotograf

Det trista är dock att det inte finns utbildningar här i närheten.  Jag har försökt hitta någon bra på distans men utan något större resultat. Det finns en kurs inom fotografi i Forsa på distans. Ett projektår i foto som går ut på att man ska göra en utställning. Om jag inte hittar något annat så kanske det blir den jag kör på nästa år. Jag är dock väldigt inne på att bli massör just nu.. Letar febrilt efter en lämplig utbildning!

Vet du någon?



Kommentarer
Postat av: Angelica

Du skulle nog bli en bra fotograf! Du knäpper så fina bilder tycker jag :)

Postat av: lina

spa linje finns i grythyttan genom örebro universitet. där är det mycket massage och även annat. tror det håller på i 2 år, ifall ni kan tänka er att flytta...

2008-06-15 @ 13:48:12
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: Anonym

Har en kompis som läser till massageterapeut på distans i Linköping. Tror skolan heter Bergqvist, är en två-årig KY utbildning.

2008-06-15 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback