Rackarns


Jag och Elvis var ut på gården en sväng innan läggdags.


Dags att knåpa ihop ett inlägg kanske? Jag gör ett försök!

Imorgon är det midsommarafton och då ska vi hem till min syster och hennes familj. Där ska vi grilla och umgås tillsammans med min mormor, mina föräldrar och syskon med respektive (förutom min lillebror som ska ut på eget), så det ska bli trevligt.

Nu sket det sig med att uppdatera för David tänker gå och lägga sig så han överlåter en gnällig liten tjej till mig.


Oj, nu väckte Ella Elvis.. rackarns.....



David sprang upp till Elvis och tog med sig honom till vårat sovrum eftersom han bara grät och vägrade att lägga sig igen och Ella käkar fastän hon alldeles nyss ätit. Svårt att avgöra om hon bara snuttar eller faktiskt äter också men hon har nog lite magknip för hon fiser mycket och högljutt. Hon verkar mest sova och snutta.

Det är drygt att skriva med en hand så jag skriver säger/skriver godnatt redan nu, natti!

oj vad det lät högt ur den lilla rumpan nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback