Slöseri

Fy vad jag slösar bort de dagar då Elvis är hos dagmamman. Jag struttar upp på övervåningen och lägger mig i sängen igen så fort hon hämtat Elvis (på måndagar) och sover bort hela förmiddagen. Resten av dagen, fram tills lillfisen kommer hem igen, går åt till att vakna. Egentligen borde jag vara duktig och storstäda huset eftersom det verkligen ser förjäkligt ut här nu. Uff jag känner mig inte direkt duktig! Men riktigt skönt är det att få sova lite extra.

Jag var ute en liten stund och försökte sola men det gick inte så bra eftersom jag bara ligge och tänker att någon kan se mig och mitt daller så jag gav upp på en gång. Dags att sluta klaga och göra något åt saken (fettet) kanske? Skärpning Kaisa!

Nu ska Ella äta lite och sedan ska jag gå och fylla Elvis pool med vatten tills han kommer hem. Då ska han minsann få ta sig ett litet dopp, om han vill förstås men det tror jag nog.



Kommentarer
Postat av: simone

du gör helt rätt som vilar dig i stället för städar!.

dina små änglar e sååååå sööööta!!! så kul att läsa din blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback