Myspys



Nu gosar jag och Ella medan pojkarna sover. Vi ska nog bege oss upp till sovrummet vi också alldeles snart. Egentligen vill jag inte flytta på mig alls för vi sitter så himla mysigt nu(hon ligger på min mage med huvudet lutat mot axeln). Nöjda och glada. Ella är nog trött så jag borde ju gå upp och lägga henne.

Så får det bli! Hoppas att John Blund tittar förbi ganska på en gång för jag har ingen lust att ligga och tänka mig galen innan jag somnar.

Nu somnade Ella mot min axel, gofisan. Och förresten.. Ni som är gravid för andra gången och undrar om man kan älska ett till barn lika mycket - Det kan man! Det är ju sådana tankar som kan dyka upp under graviditeten men sen när lillebror/lillasyster har pluppat ut så är det inget snack om saken. Fy vad jag älskar mina små snuttar!

Jag uppdaterar lite bättre imorgon på dagen istället.

Natti (för andra gången ikväll)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback