Dåligt humör

Nu är vi tillbaka från Davids föräldrar och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på.

Vi struntar nog i att fara iväg till Bollnäs för att besöka apoteket, det kan vi lika gärna ta imorgon. Det var väl det att vi tänkte passa på att göra det om vi hade något mer att göra där. Mina föräldrar ska ju till Kilafors herrgård för att kika på Status Quo! Om jag inte minns helt fel så skulle The refreshments vara förband också, LITE avundsjuk! Det vore iallafall ganska trist att hälsa på dem när de inte är hemma, haha..

Just nu är jag mest på dåligt humör. Varför? Mest för att jag vill försöka komma på något att göra efter ledigheten. Det känns så trist att nu när jag kommit på något att utbilda mig till så finns det inte någon lämplig utbildning i närheten. Antingen finns de inte på distans och ligger i Malmö eller så kostar de 50 000kr och beviljar inte studiestöd. Jag har ju sambo, barn och hus här.. där jag vill vara. Rackarns...Inte har jag 50 000kr heller.

Så, vad ska man göra då? Fotograf och massör..varför kan jag inte komma på något annat istället?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske är värt att ta ett banklån för att få den utbildning du vill ha? Jag menar, studielån blir ju mer skuld än 50.000... ett tips..

2008-06-15 @ 17:25:34
Postat av: Åsa (asali)

Men kolla med våra fotografer i stan o med Arbetsförmedlingen...kanske kan gå som lärling med lärlingslön :)



Lycka till!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback