Pics

Några bilder som togs idag:





Just nu ser vår altan ut så här:

Vi funderar dock på att fixa den lite så den ser ut så här istället:


Vad tror ni?


Två bilder från i lördags (den ena har jag iofs redan lagt ut en gång)

Sandra och jag på första bilden och på den andra är Magnus med också.



Jag tänkte precis lägga in lite bilder från festen i lördags, insåg dock att det var riktigt drygt att välja ut bilder så det får nog allt räcka med dessa två ikväll. Kanske en annan dag istället? Och jag är ju lite rädd att någon ska bli arg på mig för att jag lagt ut bilder på dem också, haha!

Det var iallafall riktigt skoj! Verkligen en lyckad kväll! Det känns så roligt att det var roligt eftersom vi inte är ut så ofta. Vi måste umgås oftare Sandra, varför gör vi inte det egentligen? Det är ju ett plus att David och Sandras Klas faktiskt verkar gå ihop också. Inte bara för vår skull utan för att de faktiskt kommer överens och "gillar" varandra, som Sandra sa.

På söndagen var det dags för släktträff och jag var verkligen inte upplagd för att träffa 40 personer sådär dagen efter, haha. Men det gick det också och det var en trevlig dag med Davids släktingar. David skötte allt fotande och tur var väl det för jag hade liksom ingen lust med något den dagen, haha. LITE seg var jag.

Ja just ja! Allt hade gått bra med Elvis och Ella också. Mina föräldrar var ju barnvakt i lördags. Ella hade ätit vid halvnio på kvällen och sov sedan till halvsex för att äta en sväng. Hon äter aldrig nattmål längre och det är väldigt skönt kan jag ju berätta.

Nu är det nog dags för mig att uppdatera detta innan klockan blir allt för mycket, mina inlägg brukar ju alltid bli sena. Jag får helt enkelt skriva mer imorgon.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback