Myggjävlar

Jag tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder som vi ( David och jag) tagit idag på barnen, snällt va? Fast det sitter säkert någon och suckar just nu och undrar när jag ska sluta lägga in hundratals bilder på mina (våra) barn, haha! Äsch, blunda!


Foto: Kaisa Sturesson



Foto: Kaisa Sturesson



Foto: Kaisa Sturesson



Foto: David Malm



Foto: David Malm



Foto: David Malm



Foto: Kaisa Sturesson
Elvis snodde Ellas napp och la sig i gräset för att vila en sväng.




Foto: David Malm


Vet ni förresten vad jag helst skulle vilja slippa? Alla rackarns mygg, broms och knott! De är på mig hela tiden och jag kliar sönder alla bett, riktigt snyggt....eller inte. Och hur irriterande är det inte när man ligger och ska sova när en mygga kommer och låter hemskt med sitta lilla ljud. Jag brukar ligga och försöka lokalisera ljudet och vara beredd.. Våga vägra bli biten! Det jobbigaste är nog att Elvis och Ella blir attackerade av de små jävlarna. Myggnät på vagn fungerar ju inte. Jag testade det en gång men då var det fullt med knott som var instängda där med Ella i vagnen istället, jisses. De tar sig in på något konstigt vis.


Kommentarer
Postat av: ♥ S A N D O R A K

ja, tiden går foooort :p ja, han är så söt. dina barn med! hihi.

Postat av: Mandis

jag tror de tar sig in mellan taket och själva vagnen liksom, där nere du vet? jag brukade alltid täppa till där med en filt eller dra myggnätet över hela vagnen på dagisbarnen. :]

2008-07-16 @ 23:34:55
Postat av: Frida

Jag gillar era bilder på barnen! De är så fina! Både barnen och bilderna :) Jag tycker myggnätet funkar kanon, en jag är noga med att se till att det inte glipar nånstan.

2008-07-17 @ 08:07:51
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Hejsan! Fin blogg, och finfina bilder!

Hoppas ni får en bra dag!

2008-07-17 @ 11:28:05
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Karin

Mycket fin blogg och kul att läsa. Söta barn du har. Hur många månader skiljer det på dina små?

MVH karin

2008-07-17 @ 21:42:39
URL: http://www.idapricken.blogspot.com
Postat av: Frida

Hej hej!

Du ska absolut inte känna att du lägger in för mycket bilder. Dina bilder är otroligt fina och roliga att titta på, så den som inte är intresserad får väl helt enkelt sluta läsa din blogg:)

Ha de bra

2008-07-18 @ 18:57:23
Postat av: Sara

Mycket roligare att följa en blogg när man får se lite bilder :)

2008-07-18 @ 20:50:02
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback