Idag har vi pantat


David har smygfotograferat mig, den rackaren! Vi har hemma hos mina föräldrar på bilden iallafall! Ser ni förresten att Ellas hår har nötts bort av allt liggande? Det ser nästan ut som om vi skulle ha klippt rakt av där, haha!



Idag pantade vi resten av all pant som befann sig i vår källare. Och ja, det var ganska mycket pant! Det blev 250 kronor och då var det flaskor för kanske 50 kronor och resten av pengarna kom från burkarna. Jisses, 400 burkar? Vi fick ju ihop 80 kronor häromdagen också men då var det "bara" 40 kronor på burkarna. Ibland är jag ganska glad över att vi typ pantar en gång per år för nu är vi ganska panka och behöver pengar, haha!

Imorgon är det ju, som tidigare skrivet, bröllopsfest som gäller och barnen ska sova hos mina föräldrar. Jag och David kommer också att dyka in dit på natten och sova kvar där, skönt. Då får jag träffa mina snuttar på morgonen! Fy, jag är alldeles uppstressad inför morgondagen. Jag vet inte om det är för att vi måste packa ihop allt som måste med (och säkert glömma någonting viktigt) eller om det är för att vi ska vara borta från barnen? Kanske lite både och. Men jag tror iallafall att det kommer att gå bra. Mamma får dock ringa mig när barnen sover, så att jag kan slappna av.

Det ska iallafall bli skoj att få partajja litegrann och fira Sandra och Klas! Snart är ni Herr och Fru!



Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken fin bild!

2008-07-13 @ 12:25:15
Postat av: Linda

Det var en fin bild :) Hoppas att ni hade det trevligt igår på bröllops-festen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback