Design

Jag har precis gjort om min syster Lottas blogg och skall strax bege mig upp till sovrummet. Jag hoppas att John Blund inte har gett upp hoppet om mig!

Jag ska fortsätta fixa till lite smågrejer till hennes design imorgon. Ni vet sådant där småtjafs som jag inte ens har orkat fixa på min blogg än, blev dock jättesugen på att fixa och trixa nu. Ändra grejer i menyn och fixa om det som står nedanför inläggena osv. Jag vet hur man gör men har bara inte orkat göra sådant innan, haha. Lite lat får man faktiskt vara!


Kanske dags för en ny design på min blogg också...

Jag får allt sova på saken.

Jag har ingen rolig bild på lager....

....så man tager vad man haver!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kikade Lottas sida och designen är jättefin där verkligen!!

Postat av: liza

Har du tid lust och tid över nån dag så får du jätte gärna ge dig in på min blogg och och göra om lite "/ hehe. Hade så bra!

2008-07-07 @ 17:39:19
URL: http://mina3barnojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback