Bilder på gång!

När Elvis och Ella har lagt sig för natten tänkte jag ta tag i alla dessa jäkla bilder från helgen. Det blir nog bara bilder från bröllopsfesten och idag, vågar inte lägga ut från släktträffen eftersom jag inte vet om jag får. Det vore ju synd om hela Davids släkt skulle bli arga på mig, haha!

Sandra sa iallafall åt mig att lägga ut bilder från festen så då får folk säga till om de inte vill vara med på bild här så tar jag bort dem på en gång!

Det kan hända att bilderna dyker in här ganska sent ikväll, som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag vill gärna se bilder från släktträffen också! Fast du kanske kan skicka till mig om du inte vill lägga ut? Typ zippa ihop eller så.

2008-07-15 @ 01:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback