28 grader

Nä, fy.. det är alldeles för varmt för att lägga in fler bilder ikväll. Jag tar det imorgon isåfall! Vi har 28 grader här inne, hur har ni det?

Nu vaknade Elvis när David skulle lägga sig och David ropade just att jag skulle komma upp med ett glas vatten, febertermometer och blöja.. Så det är bäst att jag stänger av datorn nu och knallar upp jag med. Kanske har Elvis redan blivit smittad av mitt och Ellas förkylnings-race? Han lät lite hostig tidigare ikväll.

Sov gott!

Uppdatering några minuter senare: Han hade inte feber men svettas floder, stackarn. Är nog mycket varmare på övervåningen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi hade knappt 26 grader igår, så vi hade lite mindre..:P Men idag verkar solen ha försvunnit igen..:(

Postat av: Ida

Svar: Jag vet inte. Jag SPRANG därifrån :)

2008-07-05 @ 17:28:19
URL: http://idamureen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback