yesterday

Fredag (jag skrev alltså detta igårkväll)
21.15
Jag tänkte att jag skulle skriva lite snabbt här innan jag låter kroppen falla ned till söms. Jag tänkte lägga mig tidigt ikväll eftersom jag är så jäkla trött. Ingen ork alls. Jag borde plugga men det känns som att det vore bättre om jag är utvilad först. När Elvis var hos dagmamman idag så blev det lite skrivet iallafall!

Mina föräldrar var hit en sväng på eftermiddagen för att hälsa på också. De kom lagomt tills det var dags att hämta Elvis så de följde med mig dit och sedan tillbaka hem hit.

 Helgen kommer nog att rusa förbi oss och det tycker jag är bra nu när David är borta för då kommer han hem snabbare, eller vad man ska säga. Anledningen till att jag tror att helgen flyger förbi oss är för att vi ska göra någonting varje dag iallafall. Imorgon ska vi till svärmor, Elvis farmor, för att fira henne. Hon fyller år idag (GRATTIS!) så det blir fika där imorgon. På söndag ska vi på julplundring i Hå med mina föräldrar (Elvis mormor och morfar, fast det förstod ni väl) och Elvis kusiner. Spännande!

 På måndag ska Elvis iväg till dagmamman igen och då brukar dagen faktiskt köra något slags maratonlopp och innan jag hunnit vakna till riktigt så är det kväller igen. Därefter är det bara fyra dagar tills David är hemma hos oss igen, han kommer nämligen på fredagkväll!

Denna gång David är hemma ska vi banne mig bara vara hemma och fixa med allt i huset som vi vill göra. Sätta upp saker som vi har inte satt upp och dona lite. Vi är bara ute och ränner annars.

Hmm.. är jag dum eller bara dum? Internet fungerar inte just nu och det vet jag om. Ändå så sätter jag mig och skriver ett inlägg i bloggen ("nytt inlägg" var öppet redan) men det blir ju svårt att uppdatera. Kanske kan lägga in detta imorgon.

 Apropå dum, jag var faktiskt lite korkad tidigare idag också. Jag skulle blanda O'boy och gick för att hämta pulvret. Vad hämtar jag då? Jo, vällingspulvret! Jisses.. tänk om jag hade hällt i det.

Jaja detta känns ju onödigt när jag inte kan uppdatera det på en gång så jag går nog och lägger mig nu. TIDIGT för en gångs skull. Natti. (vem skriver jag detta till just nu egentligen? Jag kan ju inte uppdatera, puckoKaisa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback