trött

Fy vad jag är trött idag. Elvis och jag sov middag i två timmar, då vaknade han och sedan låg vi kvar i två timmar bara sådär ändå. Jag hoppas verkligen att det inte kommer hit någon nu. Det är stökigt och jag är knappt klädd. Eller klädd är jag väl men Davids träningsbrallor och en tunika, ser helt knas ut haha!

På måndag ska jag till barnmorskan igen och har fortfarande inte börjat med järntabletterna. Ändra så glömmer jag att ta dem eller så skjuter jag på det, "senare..". Jag ska försöka att ta dem ikväll, kan ju vara därför jag är så trött. Järnbrist..

Nu ska vi försöka plocka lite och laga spaghetti och köttfärssås! Funderar dock på om vi inte ska äta makaroner istället.

Tack "Anna" för kommentaren förresten! Jag vet dock inte om det är någon Anna jag känner eller om det bara är någon annan Anna som läser. Snällt skrivet iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men det är ju jag. Du känner mig.

2008-01-17 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback