Premiär

Pajrecension:
Den blev riktigt god! Supergött! Jag antar att det räknas som att David gjorde pajen eftersom jag mest tittade på när fixade ihop allt.


Idag var vi till Bollnäs en sväng för att handla lite ingredienser till middagen och sedan vände vi mot Hällbo igen. Vi åkte förbi Davids föräldrar på vägen hem för att låna en pajform också. Vi måste köpa en sådan.

Medan jag nördar runt på datorn kikar jag även på filmen 40 nights and 40 days. Jag har sett den filmen förut men den är lite rolig så jag kikar glatt på den igen.

Imorgon ska vi, som tidigare skrivet, iväg till Scandic för att äta med Davids jobb. Usch, pirrigt! Jag känner inte alls för att följa med egentligen, pinsamt! Fy vad David ska få om han lämnar mig ensam i en endaste liten jäkla sekund!

Elvis åkte pulka för första gången i sitt liv idag. Vi köpte ju aldrig någon pulka förra året eftersom han ändå var så liten och nu så fick han en pulka i julklapp så det blev premiäråkning idag. Det kanske syns på bilderna om han gillade det eller inte?





Två bilder mamma tagit på Elvis!




Kommentarer
Postat av: Kristoffer Ejnermark

Alltså jag undrar en sak. Hur kan en film som behandlar en våldtäkt som normalt, och dessutom behandlar den våldtagne som "the bad guy" i storyn - för en "lite rolig" film? Uppenbarligen är det ganska många som missar denna horribelitet i filmen 40 Days and 40 Nights och det är tragiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback