Pappa, kom hem!

David skulle ha varit hemma nu egentligen men på något konstigt vis ligger han i sin säng i Malmö istället, trist! Om de jobbar på som tusan imorgon och på söndag så kanske de kan åka på söndag eftermiddag men det är sådant som märks på söndag. Annars kommer han runt måndag, tisdag kanske.

Både jag och David blev jäkligt besvikna över att han inte kunde komma hem. Man har ju ställt in sig på att han ska komma ikväll och så får man vänta några dagar till.

Det är tur att Elvis är liten för annars hade han nog blivit väldigt ledsen om pappa inte kommit hem samma dag som mamma sagt. Jag sa ju senast i morse att "idag kommer pappa hem!".




Just nu är jag trött som få men jag ska försöka få någon uppgift till skolan gjord eftersom det inte blev något alls idag. Jag tappade lusten totalt när David berättade att de skulle vända tillbaka till Malmö. Imorgon blir det städning med hjälp av Elvis förhoppningsvis. Han brukar springa efter mig och sopa, haha!



95949-2245
En ängel flög förbi...


Jag ska försöka ta tag i fotandet på husets insida när David kommit hem. Det finns en risk att han får fota en magbild på mig också, så får ni se hur den ser ut just nu. Jag kör med år 2006's randiga mage så det blir nog en fin bild, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback