kiss i pottan

Elvis kissade på pottan för första gången idag!
Han hade varit utan blöja väldigt länge och ingen "olycka" hade inträffat så jag satte honom på pottan och där satt han en liten stund. När han sedan reste sig såg jag att han hade kissat så jag började berömma honom på en gång och visade honom kisset. Kul!  Det mindre roliga var väl att han stoppade ner handen i kisset då jag skulle visa honom, haha.

Vi har väntat på att han ska råka kissa där i så att han ska förstå. Vi gick sedan till toaletten tillsammans och hällde ut kisset igen.



Anna: Det finns många som heter Anna, ett efternamn eller något beskrivande vore bra, haha! Davids faster Anna?

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja,rätt gissat.

2008-01-17 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback