Hela Hällbo stormar

Denna natt var riktigt hemsk. Jag ogillar starkt när det stormar utomhus och jag ska sova själv. Jag kan inte låta bli att sätta mig upp och kolla ut varje gång det låter som om halva Hällbo snart flyger in rakt igenom fönstret. Jag är nog lite löjlig som är lite skraj när det blåser mycket ute om natten men usch, läskigt. Hela huset knakar och det låter som om halva världen rullar förbi utanför. Tur att jag inte är där den "riktiga" stormen är, haha! Elvis vaknade av allt ljud också och fick komma in till mig istället. Han undrade också vad tusan det var som lät och satte sig upp varje gång ett tag så det tog en stund innan han somnade. När vi väl somnat så vaknade jag miljontals gånger under natten, fy. Nu har det dock lugnat ned sig men på dagarna tycker jag inte att det är så jobbigt.

Nu är vi vaken och jag ska snart duscha.

David kommer antagligen hem imorgon kväll om de blir klara med allt idag. Han vet mer senare så vi får se då hur det blir. Bara han kommer hem någongång så är jag nöjd.


charmtrollet
95949-2213

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback