Hängde sig

Godkväll gott folk! Nu är vi precis hemkomna från ett besök i Flugbo hos Davids föräldrar. Vi blev bjudna på västerbottenpaj och en massa frukt, riktigt gott! Elvis höll igång som en tok hela kvällen och höll sig faktiskt, konstigt nog, vaken i bilen på vägen hem också. Väl hemma slocknade han innan han landade på madrassen i sängen tror jag.

Jag försökte uppdatera ett inlägg igår kväll också men det gick inge vidare alls. Firefox hängde sig och ja, vem orkar skriva om?

Jag berättade där att jag faktiskt fotat en magbild men vägrar att lägga in den på datorn för jag vet redan nu att jag inte vill lägga in bilden. Jag ser mest fet ut, inte gravid. USCH! Så det blir ingen magbild idag men det kommer väl snart!

David åker på Måndag igen. Denna gång blir det Norge och det är faktiskt kortare att åka till Oslo än till Malmö så det är nog skönt för honom. Jäkligt trist att han åker redan, hinner ju inte göra något alls känns det som. Det enda man gör när han är hemma är ju att vara stressad över att man inte ska hinna göra allt när han är hemma. Två veckor tänker han befinna sig i Norge och sedan är han minsann vår igen.

Min syster fyller 25 på lördag (imorgon) och egentligen hade vi tänkt åka dit då men nu när David åker iväg på Måndag så hinner vi nog inte med det tyvärr. Vi får helt enkelt ses en annan gång!


Nej nu uppdaterar jag detta och skriver ett nytt om jag kommer på något mer att skriva. Min fantasi och mitt minne sviker idag och jag vet inte alls vad jag ska skriva.


Ciao!




Kommentarer
Postat av: Helen

läser att du också använder firefox. använder du den webbläsaren när du fixar din header design?

din mage är säkert urgullig. Tycker alla bebismagar är helt underbara! blivande mammor liksom skiner :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback