10 svarta ägg

Igår rapade och pruppade Elvis riktigt illa. Det luktade som om han ätit 10 svarta ägg eller något, hualigen! Jag började fundera på om det var magsjuka på gång eller om han var förstoppad. Igårkväll vid tiotiden vaknade han och hade kräkits i sängen. FYYY! tänkte jag. Jag vägrar magsjuka. Han har dock inte kräkts något mer så det är nog något annat. Han höll sig vaken till midnatt och sov sedan med mig i sängen. Vi sov så länge som till klockan tio och då blev det dags att springa till Hällboboa för att handla lite. Elvis fick åka pulka dit och hem, han älskar att åka pulka. Vi gjorde sedan lunch (potatis, köttbullar och gräddsås) och smaskade i oss.

Nu sover han middag och jag ska försöka ta tag i städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback