skallad och kräkfylld

Okej! Ena stunden blir jag skallad på näsan av min son och i nästa så kräks han på mig. Planerar han att ha ihjäl mig eller? Så precis när det onda i näsan gått över blir jag överumplad av kräks som stinker så illa som bara kräks kan göra och lukten vägrar att försvinna.

Frågan är ju varför han kräktes? Var bara litegrann och det var just när jag lyfte upp honom och busade lite som han kastade ur sig lite maginnehåll. I och för sig hade han redan kräket i munnen när jag lyft upp honom så kan ju inte varit därför. Han springer runt och härjar som vanligt så är nog inget, förhoppningsvis.

Det återstår att se!

Håll tummarna för att det INTE är magsjuka.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja fy tusan för magsjuka, det är det värsta som finns när de små har det!

Postat av: Anonym

Kanske för att verkar härja så mycket när han äter, så inte maten får smälta riktigt i magen, då kan den komma upp...

2008-02-06 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback