Rundtur i vårt hus

Hej och välkomna till rundturen i vårt hus!



Här är vår lilla hall





Och står vi i hallen så ser vi in till den andra "hallen"




så om vi ställer oss i den andra "hallen" kan vi till höger se en trappa. Vi ska dock inte gå upp i den ännu! Istället ska vi kika in i vårt lilla badrum som ligger alldeles intill trappan.




Badrummet




Vi går in till köket istället som ligger direkt till vänster från hallen.




Om vi går tillbaka till hallen och istället går rakt fram så kommer vi till vardagsrummet




Rummet mellan vardagsrummet och köket som vi inte gjort något speciellt åt alls.



Nu kan vi gå upp för trappan för att kika på övervåningen!



Vi hälsar på i Elvis rum först!





Nu tar vi oss en titt på vårat sovrum istället! (vi ska skaffa oss ett annat överkast till sängen)



Och så går vi ned för trappen igen!



Det är mycket som ska fixas. Målas om lite här och där! Orkade inte fotografera i källaren, inget viktigt ändå!

Hur var rundturen? :)




Kommentarer
Postat av: ida

Vilket fin hus ni har! :)

Postat av: Anonym

Det var en trevlig rundtur

2008-02-04 @ 17:56:37
Postat av: Milla

Såg ut som högklassigt tv-program :D Jag har ju sett det förut, och det var lika mysigt nu. Kul att ni fått iordning i Elvis rum!

2008-02-04 @ 17:56:38
Postat av: callmyr

Vad mysigt ni bor! Stilrent.

2008-02-04 @ 21:49:24
URL: http://bloggis.se/callmyr
Postat av: Jenny

FINT! Vad du städat! Ser ut som taget från en mäklarsida. Mycket mysigt. Jag vill också ha hus.

2008-02-04 @ 22:47:04
URL: http://jennylinneamalm.blogspot.com
Postat av: Sara

Ojojojojoj! Vad fint ni har! Verkligen! Och det är ju ganska stort också, man behöver ju egentligen inte så mycket större! Verkligen jättefint! Fräscha möbler och gardiner och inredning över huvud taget. Det märks att du gillar sådant. Har ni handlat mycket på ikea eller? ;) Nu blev ju jag också sugen på att skaffa hus! Och barn, framförallt! Men det får vänta ett tag till. När väntas ditt andra barn att komma förresten? Jag minns inte.. (A) hoppas allt är bra med magen och dig och elvis! kram!

2008-02-05 @ 00:06:16
URL: http://sarablabar.blogg.se
Postat av: Okända

Så himla fint ni har där i Hällbo!

2008-02-05 @ 10:33:42
Postat av: cissi

Såå fint ni har fått det! Hoppas ni trivs här i Hällbo=)

2008-02-05 @ 12:12:59
URL: http://cillaz.blogg.se
Postat av: Fredrika

Verkligen jättemysigt Kaisa, och stilrent, som jag gillar :) Nice!

2008-02-05 @ 13:58:53
Postat av: Helen

mysigt hus. dags för mig att göra en rundtur med kameran också kanske..

2008-02-05 @ 14:30:23
URL: http://helenm.blogg.se
Postat av: Frida

Kul att vi äntligen fick se hur ni har det:))Jätte mysigt!!

2008-02-05 @ 14:51:41
Postat av: Herr J

Nu blir jag förvånad. Huset är alldeles för välstädat för att tillhöra någon av mitt blod - vi är ju vanligtvis en drös bohemer som näppeligen orkar bry oss om så världsliga ting som städning.
David kan inte ha något alls att göra med husets interiör och dess estetiska renhet, det vägrar jag tro.
Det där är ditt verk, Kaisa. Det måste det vara. Annars blir jag fan rädd. Ska jag bli tvungen att kasta de där elräkningarna från 2003 som legat på mitt hallgolv, eller vaddå? Herregud. Hold me, i'm scared.

2008-02-07 @ 10:20:30
Postat av: Linda

Nu har även jag kikat in på din rundtur :) Ni bor jättefint!!

2008-10-05 @ 21:08:57
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback