Lyckan är total!

Jag kan nu upplysa er om att era tummar fungerar alldeles utmärkt - David har fått jobb här hemma!
Snacka om att lyckan är total! Han ringde och pratade med chefen, på jobbet han sökte, i fredags och mailade sedan vad han arbetat med. Igår fick han svar på mailet och chefen skrev att David var väldigt intressant eftersom en montör skulle sluta där. Han skrev att han skulle höra av sig, kanske till och med senare i veckan. Idag ringde han till David och berättade att han börjar jobba den 3:e mars! Så detta är sista turen som David jobbar borta.. är det verkligen sant?

Det märks förresten att jag är gravid. När jag inte har en bäbis i magen klarar jag att äta högst en halv pizza. Då sitter jag där alldeles illamående mätt. Igår var jag och David till take off för att äta en varsin pizza och jag fick i mig en hel! En hel jäkla pizza och jag blev inte ens illamående mätt. Knappt någon mättnadskänsla, det är illa! Jag får passa mig nu..

Ett besök på barnmorskemottagningen gjordes igår och allt såg bra ut. Hjärtljuden låg på 150 och Sf-måttet mättes till 27. Blodtrycket och blodvärdet  såg bra ut. Eller ja, blodvärdet är ju på väg neråt men det är inte paniklågt!

Nu måste jag springa till duschen!


Kommentarer
Postat av: Catta

Va kul!!! Å va skönt för din skull att ha honom hemma! Speciellt nu när ni ska bli fler! Å va bra att mina tummar funkade ;-)

Postat av: Elin

Glad jag blir för din/eran skull! Äntligen kan ni få bo som en familj igen och så får david vara med hela tiden när den andra lilla skrutten kommer :D

2008-02-12 @ 21:26:14
URL: http://sn0rpan.blogg.se
Postat av: Fnyz/Hanna

ååå grattis!! va himla skönt för er at han får jobba här hemma nu när ni ska få ett till barn och ni har skaffat hus å grejer. det är väl alltid bra å ha dem på närmare håll men ännu mer då när ni har två små att ta hand om.

grattis igen till er båda!

kramar

2008-02-12 @ 23:07:37
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Emelie

Så underbart roligt att höra! Grattis! :) Det måste verkligen vara huur skönt som helst för er! Superkul! Och härligt för Elvis att han får ha sin pappa hemma varje kväll :) Lycka till med bäbisen i magen och allt därtill! Kram Emelie

2008-02-12 @ 23:17:44
URL: http://emelieklarsson.blogg.se
Postat av: Camilla

Gud vad roligt, grattis till er.

2008-02-13 @ 08:33:33
URL: http://www.annacamilla.blogg.se
Postat av: Helen

Stort grattis till er båda. Förstår att det måste underlätta en massa, nu när ni båda får ta del av graviditetens alla utvecklingar hela tiden och bara ha närhet av varandra. :D Vart har han fått jobb då? Kramar

2008-02-13 @ 12:47:17
URL: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback