Innuti vårt bo

Jag tänkte bara upplysa er om att jag ska fotografera inomhusbilder nu och lägga ut dem ikväll! Ursäkta att det har dröjt. Grejen är väl att jag hade helst velat måla om överallt innan men jag får väl lägga ut nya bilder då istället, haha!

Så förvänta er lite inomhusbilder ikväll så ska jag ordna till det. Jag tänkte att det var bäst att skriva det här först så jag får lite press på mig att verkligen göra det, smart va?

Uppdatering (14.00): Nu har jag fotat! Ska börja lägga in bilder nu så att jag kan få iväg ett inlägg med bilder från vårt hushåll tonight!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Tack så mkt. :) jo jag har väl insett efter många blonda stunder att brunt är den färgen som klär mig mest. :) även om jag fortfarande är avundsjuk på alla blondies. ;) haha. Haft en bra helg då? :)

Postat av: mikaela

:) okej, jo den bestod av ferre och världens bakfylla ;D haha. annars var den kanon. :)

2008-02-04 @ 14:24:10
URL: http://ingamikaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback