Hitta motivationen

Elvis har precis somnat (kl. 19,22) och jag ska alldeles strax gå ned till tvättstugan för att hänga lite tvätt. Tvättmaskinen har ropat på mig hela dagen men jag har inte haft lust att hänga tvätten förrän nu ikväll. Efter det har jag planerat in en dusch och pluggning. Det var väldigt längesedan jag pluggade nu eftersom jag varit så trött på dagarna och motivationen har varit försvunnen. Jag hoppas innerligt på att motivationen ska finnas här ikväll så att jag kan få någonting gjort. Jag måste ju vara klar med kurserna 11/4 och då räcker det inte med att ligga lika som de andra i kursen som ska vara klara i juni.

David kommer antagligen hem på fredag och sedan får vi se hur länge han blir hemma.  Tyvärr så blir det antagligen bara över helgen och det känns så jäkla tråkigt. Isåfall är han inte hemma när vi firar fyra år heller fast det kan vi ju fira i helgen istället.

Nej nu väntar tvätten och duschen. David ska nog få vara mitt sällskap i luren medan jag hänger tvätten och låter tvättlinorna göra sitt jobb.

Återkommer senare ikväll!



Elvis på väg upp på bordet under frukosten i morse, busunge!

95949-2387

Kommentarer
Postat av: Sara

Evlis är såå söt!

Postat av: Mamma millan

Vilken charmig liten Elvis du har!!!

2008-02-06 @ 21:09:52
URL: http://mamma-millan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback