Hela havet stormar

Jag skriver detta än en gång - Jag har riktigt svårt för att sova när det blåser ordentligt på natten! Jag sa just till David att det är bra att han kommer hem och sover med mig när det blåser så hemskt. Till och med Elvis vaknar av att det smäller och låter ute.

Nu ska vi göra oss klara för att gå till dagmamman vid kvart i nio. Jag hoppas innerligt att det inte blåser så mycket. Jag kan ju inte knäppa jackan och har faktiskt inga tjocka tröjor som passar. Ska försöka leta och se om jag hittar någon men det tvivlar jag på.

Vad vet jag, det kanske är skönt väder ute! Måste införskaffa oss en termometer så vi kan se hur varmt och kallt det är!

Kommentarer
Postat av: Lina

De var nästan nåt sånt jag misstänkte. Tack =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback