galning!

Om någon timma rullar David in för gården här hemma! Vad jag längtar, massor! Trist att Elvis sover och får träffa honom imorgonbitti  om han inte vaknar något inatt då. Fast David brukar vara jäkligt bra på att "råka" låta högt när han kommit hem sent på kvällen och hoppas på att Elvis ska "råka" vakna, haha. Synd för honom att Elvis inte brukar vakna av det, haha!


Vad ska jag hitta på fram tills dess då? Tja.. Det blir nog till att göra klart religionsuppgiften som jag påbörjat och möjligen designa om min blogg. Jag vet bara inte hur jag vill ha den. Den är en sådan person jag är - Jag vet aldrig någonting! Det är något alla som känner mig vet om. Enaning jobbigt att aldrig veta något och alltid ha beslutsångest på grund av det.


Elvis ord för overall är åjål. Han brukar säga det hos dagmamman och peka på overallen, sött! Säg det här hemma också då sötnöt! Det är så himla roligt när det är nya ord som kommer  hela tiden.


Det sägs att den första trotsåldern kommer när de är cirka 1,5 år gamla och ja, det stämmer nog! Elvis är ett år och fem månader nu och han har börjat tycka att ordet "nej" är väldigt roligt, haha! Fast det låter mest "näääää...".


Just ja! Elvis brukar alltid skåla när han äter och roar sig med det flera gånger under måltiderna. Nu har han börjat lura mig ibland den busen. Han räcker fram muggen och ropar skål, som vanligt, men när jag sedan kommer dit med mitt glas och tänker skåla så tar han undan sin mugg och säger "näääää.." och ler lite finurligt. Snacka om att luras.






Haha checka in galningen!
95949-2390


Kommentarer
Postat av: eva sturesson

Var det en farlig mat han åt haha

2008-02-07 @ 20:48:19
Postat av: Sara

det var minsann en rolig bild! :) skönt för dig att David kommer hem i helgen :)

Postat av: Fredrika

Vad go han är, din Elvis :)

2008-02-07 @ 22:52:52
Postat av: jenny

Haha, han ser helt galen ut! Rolig :)

Helgen vecka 8 kommer jag till Bollnäs. Om ni är hemma då så tittar jag gärna in på husinspektion.

2008-02-08 @ 14:40:28
URL: http://jennylinneamalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback