En busunge på vift



Varför ha på sig sina egna kläder när man kan låna mammas?



Farsan i luren



Busungen på köksbordet


Busungen på soffbordet


Gofisen!




Just nu har jag en liten paus i pluggandet. Det är språkhistoria som jag försöker få in i skallen för att fastna där för alltid, åtminstone tills imorgon eftermiddag, haha! Jag har prov imorgon kl 13,00 på komvux och eftersom det inte går någon buss mellan halvnio och halvtvå så måste jag sätta mig på bussen till Bollnäs redan vid halvnio, trist. Antagligen går jag hem till mina föräldrar och försöker tränga in allt i skallen. Jag får kanske ta ut lite sågspån och slänga in lite språkhistoria istället. Det låter ju bättre att ha skallen full med det än sågspån, haha! Förhoppningsvis går provet bra iallafall.

Elvis ord för kaka är numera Koka. Så det låter som att han ska koka något när han egentligen menar kaka. Och vet ni vad som är det dumma med att Elvis stoppar ned saker i toaletten? Jo det är ju så att han har även lärt sig att klättra upp på toaletten och spola. Han har dock inte spolat ned något ännu (vad jag vet om?). En liten busunge! Snart har vi två.. Jäklar vilken motion jag ska få när den lilla blivit 1,5 år och Elvis är 3år.

Nu är det inte några glada miner från bäbisen i magen eftersom jag sitter framåtlutat mot soffbordet där datorn står. Jag orkar inte ha datorn i knät för tillfället även om axlarna också säger ifrån. David får komma hem och ge dem en omgång med massage, tycker jag!

Nu blir det råpluggning!

Min snygging! -04
image2459
Foto: Nina Norberg

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst är de, dock så fastnar man väl här mer än vanligt nu istället :P

2008-02-18 @ 08:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback