David "råkade"...

David tittade på bilder i kameran idag och frågade mig sedan hur många bilder man egentligen kan ta på någon som äter yoghurt, haha! Ja, några iallafall!




Igårkväll kom herrn i huset hem igen och denna gång "för gott"! Inget mer jobba borta!
Han "råkade" springa i trappen inatt, vilket resulterade i att Elvis vaknade av allt dunkande. Jag gick in till Elvis och såg sedan David stå vi dörren till Elvis rum med valpögon. Han stod där och bad mig att få komma in och träffa Elvis, haha! Visst fick han det.. Elvis blev jätteglad och ropade Hej. Efter det slängde han sig ned och låtsades sova....haha! Han fick sova mellan oss inatt och det blev lite bus innan vi somnade om alla tre.

Nu är David i Bollnäs, för att lämna av någon maskin han hade med sig från Norge, på lagret som Steuler (företaget) har där. När han kommer tillbaka ska vi hem till hans föräldrar för att äta lite lunch där. Så Elvis får sova innan lunchen idag och jag ska därför gå upp och lägga honom nu. Han springer omkring med sin badrock på sig, sötnos.



Okej, denna bild bjuder jag på! Elvis är ju söt iallafall, haha!

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Men så söt!

Postat av: eva sturesson

du är också söt fast blöt haha

2008-02-23 @ 11:24:10
URL: http://evasturesson.blogg.se
Postat av: Lina

Ja nu ser jag ju på de där kortet hur lik dig han är :) Hur går de med magen och allt då?

2008-02-23 @ 16:19:23
URL: http://linadahl0f.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback