tokstressad för ingenting



Nu är vi vakna igen och jag börjar känna av stressen. Jag blir alltid stressad när det ska komma hit folk och man måste städa innan. Och så ska vi garnera tårtor och göra oss själva klara. Det är ju lång tid tills folket kommer men jag är så himla rädd för att inte hinna klart och blir därför stressad från att ögonlocken öppnat sig första gången på morgonen.

David tyckte förresten inte att det var så roligt att alarmet på min mobil ringde klockan sex, haha! Undra varför? Jag hade visst glömt att ta bort alarmet... ooops!

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Helen

vi kvinnor verkar ha en förmåga att stressa i onödan, och eftersom våra män aldrig stressar så stressar vi åt dem :) ska ni också fira jul hemma hos er? kram

Postat av: Barbro

2008-12-21 @ 15:25:03
Postat av: Barbro

Hej Kaisa önskar dej en GOD JUL O GOTT NYTT ÅR

Det blir ingen jul i Hälsingland för mig i år

må så gott

2008-12-21 @ 15:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback