Min härliga familj!


Mina gofisar!




























Godkväll!
Här sitter jag lika sent som vanligt med att skriva inlägg. Det bara blir så. Jag vet inte varför det tar sådan tid att komma igång jämt.

Vet ni vad Elvis gjorde häromdagen? Han pratade med sin pappa i telefonen och då höll han plötsligt telefonen vid Ellas öra istället och lät henne höra sin far, snälla killen som tänker på sin syster, haha!

Imorgon blir det kräftskiva med grannarna och det ska väl bli trevligt. Egentligen är jag inte riktigt på det humöret, att umgås med folk, men det blir nog roligt ändå och kanske har jag ändrat mig imorgon? Trevliga grannar har vi gott om iallafall.

Folk frågar mig ibland vad jag vill jobba med sen. Jag vet inte, brukar jag svara. Hur ska jag veta det? Vad vill jag jobba med? Hur tar jag reda på det? hmm.. Grejen är väl också att man inte riktigt kan välja och vraka om vad man vill jobba med heller, jobb växer inte direkt på träd. Usch, gruvar mig redan..

Ella vände sig från rygg till mage idag igen. Hon gjorde ju det dagen innan hon blev tre månader (1,5 vecka sedan) men efter det har hon inte gjort det något mer men idag så var det dags. Hon pratar (jollrar?) en massa också.. Fy vad fort det går! Så himla glad och nöjd och gnäller bara till när hon är hungrig. Vem skulle inte göra det egentligen, om det hängde på någon annan att man fick mat och denne inte gjorde något åt saken på en gång, haha!

Jag sitter här och klurar på vad jag ska skriva mer men det dyker inte upp något intressant så det är nog lika bra att avsluta här.

Sov så gott och dröm om något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback