En promenad

Jag har precis lagt Elvis för att sova middag och Ella vaknar nu ser jag. Hon är hon lite hungrig lilltjejen så jag ska göra i ordning en flaska när hon säger till.

Vi har varit ute på en promenad nu på morgonen. Barbro kommenterade i bloggen för ett tag sedan och skrev att hon brukade gå till Åsveden och tillbaka när hon bodde i vårat hus så vi testade på den "rundan". Riktigt skönt att få sig en promenad och ha den gjord på morgonen. Det är väl ungefär 3-4 kilometer till Åsveden iallafall så det blir ju lite motion när man går fram och tillbaka. Jag har ju "glömt" bort stegräknaren ganska länge nu men jag satte på mig den imorse och genast ville jag ut och röra på mig. Det blir lite så, att när den är på så vill man gå lite extra mycket för att inte ha för lite steg på kvällen. Bra grej!



Kommentarer
Postat av: eva sturesson

skönt med en morgonpromenad

Postat av: Tess

Vad duktig du är som kom iväg på morgonpromenad! :) Själv tycker jag det kan vara jättejobbigt precis innan man har tagit sig utanför dörren, speciellt om man inte har något "promenadsällskap" eller musik i öronen.. :/

2008-08-21 @ 10:07:44
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: Ronja

Klart jag minnst! Och du hade låångt blont hår. Visst?

2008-08-21 @ 11:11:28
URL: http://roonjajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback