190 kronor för fem plagg

Idag brummade vi iväg till Bollnäs. David hade lite ärenden att göra, på området som kallas för Ren, i bollnäs men jag och barnen drog till stadens torg direkt istället. Vi följde med till Ren och gick därifrån istället för att bli avsläppta direkt på stan. Det var riktigt skönt med en promenad faktiskt. David mötte upp oss på stan lite senare.

När vi precis traskat fram till centrum så fick jag syn på Elvis som precis hade slockat, han också. Jag satte mig då på en bänk för att bara sitta en stund. Det är faktiskt ganska skönt att bara sitta och glo på folk, haha! Efter 45 minuter så vaknade Elvis och vi gick in till Åhléns och där fyndade jag lite! Jag hittade en sådan där snurra med rea-kläder åt Ella. Det blev fem stycken klänningar/tunikor för 190 kronor, inte illa pinkat! Fyra av plaggen kostade 35 kronor vardera och på en prislapp stod det 50 kronor, perfekt.

Min
kära mor dök upp och gjorde oss sällskap eftersom hon ändå skulle dit och det var minsann trevligt.


Tack för att ni svarade på frågorna som jag ställde er! Det blev några svar iallafall och det är så intressant att läsa om vilka ni är, jag har ju ingen aning. Det är klart att jag vet vilka vissa är men man vet ju faktiskt aldrig vem som läser. Om du inte kommenterat och svarat ännu, men vill, så är det bara att fortsätta med kommentarerna! Jag lovar att försöka uppdatera oftare, som några av er skrivit.

Ella höll i flaskan själv ikväll. Iallafall kortare stunder och sedan tappade hon taget. Men när vi David hjälpte henne att ta tag i flaskan igen så blev det en stund till och så fortsatte det så, lillskruttan!

Nej, nu måste jag tusan uppdatera detta för annars blir det blött i soffan snart om jag ska fortsätta hålla mig. Mitt pinkedon (haha) strejkar och skriker efter en toalett så jag ska väl vara snäll och lyda.

Natti!




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad sött med de där närbilderna på både Elvis och Ella :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback