Gårdagen

Vi kom hem rätt sent igår och därför hann jag inte riktigt med att uppdatera någonting på kvällen. Vi körde ju med en Söderhamns-dag och det var trevligt.

Vi drog till Dollar$tore på en gång för att kika. Det tråkiga var dock att Ella blev hungrig efter några minuter och Elvis gjorde inte annat än att tjata om att han ville ned och springa omkring. Vi lät honom göra det en sväng men man orkar inte jaga honom hela tiden så vi gick ut till bilen för att mata Ella istället. Han är ju så rackarns snabb och ska ta på allting. Det finns ganska mycket porslin inne på Dollar och därför känns det inte riktigt tryggt att låta honom kuta runt heller, haha! Jag blev lite besviken över att inte hinna kika runt överallt där inne men vi får väl ta det en annan gång.

Vi drog till Barnens hus istället och där kunde han springa omkring i sitt himmelrike - leksaker överallt! Skönt för honom att slippa sitta i kundvagnen. Han hittade en dockvagn, han som är så förtjust i sådana. Vi stod och funderade på om vi inte skulle köpa den billigaste men efter många om och men så struntade vi i det. Han fyller ju år snart, tänkte vi. Senare fick vi dock reda på att min äldsta syster hade en sådan hemma som Elvis kunde få, så den hämtade vi på vägen hem. Tack och bock, snällt av er!

Vi hälsade på två av Davids jobbarkompisar och hämtade även vörtsatserna så klockan blev nog runt åtta innan vi lämnade söderhamn för att köra mot Bollnäs och mina föräldrar.


Dessa bilder tog min
kära mor när vi var in till dem en sväng igår:



Elvis tokgillar att få låna kameran och fotograferar allt. När han tagit en bild så skrattar han och säger "Titta! hihihi.." och pekar på bilden.

Förresten! Titta nu på mitt hår på bilderna och låt fantasin flöda...ge mig färg, frisyr och allt vad du kan tänkas komma på! Jag funderar ju på att klippa kortare bak och ha kvar längden fram, minus en massa slitet då. Vad tror ni? Isåfallskulle jag färgat håret, det känns lite dött just nu.



Kommentarer
Postat av: Tes

Fina bilder! :)

Postat av: Tess

Fina bilder! :)

2008-08-25 @ 12:23:37
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha, oj.. Det var inte meningen att det skulle bli två kommentarer ju :) Sorry

2008-08-25 @ 12:24:25
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: helena.h

Jag tycker du ska klippa som du skrev i inlägget & färga det brunt :)

2008-08-25 @ 12:42:11
Postat av: Fnyz/Hanna

jättefina foton på dig och ella :-D ser att du åxå shoppat loss på laredoute :-) den tunikan är så jäklans snygg!

2008-08-25 @ 16:31:31
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tummen upp för att ni "vågar" ge Elvis en "tjejpryl" :) Det är genustänk det! Det är ju faktiskt så att många föräldrar vägrar låta sin son leka med tjejprylar även fast han bönar och ber om det. Vi pratar mycket om genus och sånt på min utbildning så jag är lite "skadad" haha!

2008-08-26 @ 06:25:55
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Frida

JAg tycker absolut att du ska klippa dj så som du skriver och sen färga det mörkare. Du passar jätte bra i mörkt hår:)

2008-08-26 @ 12:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback