Grannungar

Det är mitt i natta och det är bara jag och televisionen som håller igång ännu. Och datorn förstås. Resten av familjen ligger och drömmer på övervåningen. Alldeles strax ska även jag lägga lite tyngd på min sida av sängen och förhoppningsvis dejta John Blund, om han har lite tid över för mig också.

Dagen idag gick riktigt fort. Det skulle kunna bero på att jag inte hade tid över för att titta på klockan hela tiden. Det var ju grannungar här mellan klockan halvtre och sju, haha! Men Elvis hade skoj och verkar tycka att det är tokroligt att de kommer och hälsar på honom jämt.

Sex and the city slutar strax så jag ska väl stänga av datorn och göra mig och valkarna redo för att stånka upp för trappan till övervåningen.

Sov gott och dröm om något bra!



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha men vad söt med dockvagnen!

Postat av: Linda

Vad Elvis är lik dej, Kajsa, av vad jag sett på bilder. Och Ella är mer lik David. Tycker jag :)

2008-08-26 @ 21:06:43
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback