Goungar

Ella i bilen idag



Elvis igår


- Nej, tack! Det är bra.
Det har Elvis sagt flera gånger nu, haha. Det började igår då han bara sa "nä.. tack" då en grannflicka ville bjuda på något men efter att jag idag sa "nej, tack det är bra" så snappade han upp det direkt, gofisen. Fast det låter ju inte exakt så "bra" utan det låter ungefär så här:
- nä..tack.. ä ba!


Han babblar på här hemma hela dagarna... Många ord är riktiga men det är väldigt mycket oförståerligt, haha!
Någon som har ett barnlexikon?

Och jag tycker fortfarande att Elvis är världens sötaste gounge när han kommer in till oss på natten ibland. Först hör man ett liten dunk då han hoppar ned för sängen och sedan hörs hans snabba och små fotsteg in till oss. Sedan står han nedanför sängen med kudden i ena näven och gosedjuret i den andra.

Det finns hur många roliga saker som helst att berätta egentligen men så fort man börjar skriva här så glöms det bort, typiskt! Jag får allt  börja skriva upp saker att blogga om för det fungerar inte som det är nu - aldrig något roligt att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo din blogg är alltid rolig att läsa, tycker jag!! :)

Postat av: Frida

Ja det är så kul att läsa om Elvis små äventyr så skriv ner allt :)

2008-08-02 @ 16:00:44
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback