Skakis


Saknar mina småskruttar redan!


Nu har vi lämnat våra små snuttar och David har gått över till grannarna. Jag ska bege mig om en stund jag med men orkar inte stressa lika mycket som David gör, haha!

Usch jag är så himla skakis. Jag är förkyld och då känner jag av astman, vilket betyder att jag måste inhalera bricanyl och då blir hela jag skakis en stund. Det känns lite läskigt. Man blir lika skakis som alldeles innan man kräks när man har magsjuka, hualigen! Förstår inte varför jag inte ska kunna få andas riktigt? Räcker det inte med förkylning?

Kommentarer
Postat av: Linda Sjöberg

Hej Kaisa.

Du verkar ju fantastiskt duktig med kameran.. vore jätte roligt om du ville fota lite åt mig och se om vi kan få fram nåt roligt.. Tack för senast oxå.. hoppas jag inte gjorde er döv med min fantastiska sång röst..=) Har så där lagom ont i håret idag..

Kram Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback